Laura & Helene siger pænt farvel
Vi håber, at I allesammen har haft en dejlig sommerferie og er klar til at slå til fjerbolden igen (og lave benarbejde 😉). Desværre bliver det ikke med os i trænertrøjen – som I ved, havde vi vores sidste træning inden sommerferien. I løbet af vores (næsten) 7 år som…










